Разом до перемоги! Слава Україні!!!

Гарантуємо знижку 10% від рахунку конкурентів

Як налаштувати перетворювач частоти?

Налаштування перетворювача частоти застосовується для корекції напруги трифазних двигунів і передбачає дотримання ряду технічних вимог для безпеки і підвищення ефективності роботи. Така корекція частоти дозволяє плавно регулювати роботу двигуна і швидкість обертання механізмів, які той приводить в рух.

В результаті це економить електроенергію, захищає електродвигуни від перевантажень, продовжує термін їх служби і дозволяє знизити витрати на додаткову регулюючу апаратуру, як то дроселі, варіатори, редуктори та інше. Однак тільки в разі, коли перетворювач коректно підключений і налаштований! Отже, як же спочатку підключити, а потім налаштувати перетворювач частоти?


ПІДКЛЮЧЕННЯ ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЧАСТОТИ

Для того щоб правильно підключити перетворювач частоти в мережу, слід оснастити електричний ланцюг автоматичним вимикачем, який буде розташовуватися перед пристроєм. Технічні характеристики автомата повинні дозволяти йому працювати з струмом, рівним номінальному току, споживаному двигуном.

Або найближчим великим (не меншим!) струмом в ряду номінальних струмів автоматичних виключателей. Для перетворювачів, які працюють від трифазної мережі, потрібен трифазний автомат із загальним вимикачем. Так, щоб при короткому замиканні однієї фази швидко знеструмити інші дві. Для перетворювачів, які працюють від однофазного харчування, потрібен відповідний одинарний автомат, який розрахований на потрійний показник струму однофазної мережі. В обох випадках автомат можна включати в розрив заземляющего кабелю.

НАЛАШТУВАННЯ ПЕРЕТВОРЮВАЧА ЧАСТОТИ

Налаштування перетворювача частоти передбачає підключення його фазних проводів безпосередньо до електродвигуна і з'єднання обмотки в двигуні одним із способів: «зірка» або «трикутник».


  • Тип з'єднання «трикутник». Такий спосіб має на увазі з'єднання одного кінця фазной обмотки з початком іншої. Застосовується у випадках, якщо частотний перетворювач генерує напруга, менше з двох зазначених на електродвигуні.
  • Тип з'єднання «зірка». Такий спосіб передбачає з'єднання всіх кінців фазних обмоток в «вузол». Застосовується у випадках, якщо частотний перетворювач видає напруга, більша з двох зазначених на електродвигуні.

  • Що це означає на практиці? У техпаспорті до двигуна вказують два показника номінального напруги. Наприклад, 220 в і 380 в. Це означає, що двигун може працювати з напругою 220 вольт на фазі його обмотки. Якщо підключений до нього перетворювач видає напругу 220 вольт, то обмотки движка з'єднують «трикутником», а якщо 380 вольт, то «зіркою».

    Тепер потрібно підключити пульт управління. Схема підключення додається до комплекту технічної документації перетворювача, і відступати від неї годі було. Після підключення ручку пульта управління виставляють на «0» і включають автомат. Якщо загорівся індикатор, то все зроблено правильно. Індикатор може мати позначення «READY».

    Для запуску перетворювача натискають «RUN» і злегка повертають ручку управління. Цією ж ручкою виставляють необхідну частоту обертання. Напрямок обертання змінюють кнопкою «Reverse». Щоб не заплутатися в показниках, заздалегідь вивчіть схему роботи пульта, а також які показники відображаються на дисплеї. Варіантів два: або це кількість оборотів в хвилину двигуна, або кількість герц (частота напруги, що живить електродвигун).

    Замовити діагностику